BUJ

BUJ

PIEGĀDE

  • Kur ir mans pasūtījums?

    Pēc tam, kad esat veicis personalizētu pasūtījumu, mūsu komanda nekavējoties uzsāk ražošanu. Gadījumā, ja Jūs vēl neesat saņēmis e-pasta ziņojumu vai informāciju par pasūtījuma izsekošanu, Jūsu pasūtījums joprojām atrodas mūsu ražotnē. Ja esat saņēmis e-pasta ziņojumu ar izsekošanas informāciju, lūdzu, izmantojiet saņemto saiti, lai apskatītu sava pasūtījuma atrašanās vietu.

    Ja vēlaties saņemt papildu informāciju, nosūtiet mums e-pastu uz info@facesocks.lv. Lūdzu, norādiet savu vārdu un pasūtījuma numuru.

  • Cik ilgā laikā es saņemtu savu pasūtījumu?

    Visi ne-personalizētie pasūtījumi tiek izsūtīti nākamajā darbadienā.

    Visas personalizētās zeķes tiek ražotas un izsūtītas 3 darbadienās.
    Visi personalizētie spilveni tiek ražoti un izsūtīti 3 darbadienās.
    Visi personalizētie krekli tiek ražoti un izsūtīti 5 darbadienās.

    Līdzko pasūtījums ir sagatavots, tas tiks piegādāts ar Jūsu izvēlēto piegādes metodi.
    Parastais standarta piegādes laiks ir 3-7 dienas. Tajā nav iekļauts izgatavošanas laiks.
    Parastais express piegādes laiks ir 1-2 dienas. Tajā nav iekļauts izgatavošanas laiks.

    Lai nodrošinātu ātrāku piegādes laiku, ieteicams apmaksu veikt ar kredītkarti vai izmantojot Paypal.

  • Vai es varu izsekot savu pasūtījumu?

    Protams! Kad pasūtījums tiek izsūtīts, Jūs saņemsiet e-pastu vai īsziņu ar izsekošanas numuru.

  • Kāda ir jūsu atgriešanas politika?

    Mēs vēlamies pārliecināties, ka mūsu klienti ir pilnībā apmierināti ar savu pasūtījumu. 

    Ne-personalizēti produkti
    Attiecībā uz ne-personalizētiem produktiem mēs piedāvājam garantētu 14 dienu atgriešanas politiku. Vienkārši nosūtiet mums e-pastu uz info@facesocks.lv, un Jūs saņemsiet tālākus norādījumus.

    Personalizēti produkti
    Attiecībā uz personalizētiem produktiem mēs nevaram piedāvāt standarta atgriešanas politiku. Ja dažādu iemeslu dēļ Jūs neesat apmierināts ar saņemto produktu, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz info@facesocks.lv, un mēs darīsiem visu, kas ir mūsu spēkos, lai labotu situāciju.

  • Vai var veikt piemaksu, lai pasūtījumu saņemtu ātrāk?

    Veicot pasūtījumu, Jūs varat izvēlēties prioritāru pasūtījumu, lai izlaistu ražošanas rindu. Mēs šādus pasūtījumu izsūtām no1 līdz 2 dienu laikā.

    Jūs varat paātrināt piegādi, izvēloties express piegādi, veicot pasūtījumu.

  • Vai es varu mainīt pasūtījuma piegādes adresi?

    Ja Jūsu pasūtījums vēl nav ticis izsūtīts, mēs varam mainīt piegādes adresi. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz info@facesocks.lv pēc iespējas ātrāk. 

MAKSĀJUMI

  • Kādi maksājuma veidi tiek pieņemti?

    Visas galvenās kredītkartes/debetkartes, Paypal, kā arī apmaksas veikšana pasūtījuma saņemšanas brīdī.

  • Vai jūs piedāvājat atlaidi, veicot lielus pasūtījumus?

    Protams. Atlaidi var saņemt sākot ar 10+ vienībām. Lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu papildu informāciju.

  • Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

    Lūdzu, šādā gadījumā sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk.

    Ne-personalizētie pasūtījumi
    Var tikt atcelti jebkurā laikā.

    Personalizēti pasūtījumi
    Var tikt atcelti pirmajās divās stundās bez papildu izmaksām. Lūdzu, atceraties ziņojumam pievienot Jūsu pasūtījuma numuru. 

    Pēc divām stundām un pirms pasūtījums tiek izsūtīts, pasūtījumu var atcelt, atmaksājot 40 % no ražošanas laikā veiktajām izmaksām.

    Pasūtījuma atcelšana pēc pasūtījuma izsūtīšanas nav iespējama.

  • Vai es varu iepirkties uzņēmuma vārdā?

    Protams. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz info@facesocks.lv, lai saņemtu uzņēmuma rēķinu.

FOTOGRĀFIJAS

  • Vai man ir nepieciešams apgriezt attēlu?

    Nē 🙂 Mūsu komandā ir pieredzējuši grafiskie dizaineri, kas apgriezīs attiecīgo attēlu.

  • Kādas fotogrāfijas ir pieņemamas?

    Jo labākas kvalitātes fotogrāfija, jo labāks varētu būtu gala rezultāts. Izvēlaties augstas kvalitātes fotogrāfiju, kuru uzņemta, izmantojot modernu viedtālruni vai kameru.

    Zeķu fotogrāfijas
    Mēģiniet atrast fotogrāfiju, kurai ir labs dabiskais apgaismojums un kurā bez šķēršļiem redzama objekta pilna seja (arī ausis). Vislabāk ir fotografēt no acu līmeņa vai no profila.

    Spilvena fotogrāfijas
    Mēģiniet atrast fotogrāfiju, kuram ir labs dabiskais apgaismojums un kurā pilnībā ir redzams mājdzīvnieks (ieskaitot ausis) bez šķēršļiem. Vislabāk būtu, ja mājdzīvnieks sēdētu un fotogrāfija tiktu veikta no mājdzīvnieka acu līmeņa.

  • Vai pirms ražošanas uzsākšanas es varu apskatīt gala rezultātu?

    Lai mēs varētu nodrošināt ātru ražošanas un piegādes laiku, mēs nevaram Jums parādīt to, kā varētu izskatīties gala rezultāts.

    Gadījumā, ja Jūs neapmierina saņemtais produkts, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, un mēs ar prieku darīsim visu iespējamo, lai labotu situāciju!

    Ja Jums ir īpašas vēlmes attiecībā uz fotogrāfijām, lūdzu, norādiet to piezīmju sadaļā, veicot pasūtījumu. Mēs negarantējam, ka varam pilnībā izpildīt Jūsu norādījumus, bet mēs darīsim visu iespējamo.

  • Manis izvēlētajam mājdzīvniekam/cilvēkam ir aksesuārs. Vai to var iekļaut?

    Protams! Lūdzu, norādiet to piezīmju sadaļā, veicot pasūtījumu, un mūsu dizaineru komanda pārupēsies, lai uzdrukā būtu iekļauts arī akseusārs.

  • Vai ir iespējams uzdrukāt vairāk par vienu seju uz zeķēm?

    Protams! Jūs varat uzdrukāt līdz pat 3 unikālas sejas uz viena zeķu pāra. Izvēlieties atbilstošo opciju attiecīgā produkta lapā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka par katru papildu seju, ir jāveic neliela papildu samaksa.

    Zeķēm ar vienu unikālu seju Jums jāaugšupielādē viena fotogrāfija. Ja fotogrāfijā ir redzamas vairākas sejas, lūdzu, norādiet to, kuru vēlaties uzdrukāt piezīmju sadaļā.

    Zeķēm ar divām unikālām sejām Jums jāaugšupielādē viena vai divas fotogrāfijas. Ja Jūs augšupielādējat vienu fotogrāfiju, lūdzu, pārliecinieties, ka fotogrāfijā redzamas divas sejas. Ja fotogrāfijā redzamas vairāk nekā divas unikālas sejas, lūdzu, norādiet to, kuras vēlaties uzdrukāt piezīmju sadaļā.

    Zeķēm ar trīs unikālām sejām Jums jāaugšupielādē viena, divas vai trīs fotogrāfijas. Ja Jūs augšupielādējat vienu vai divas fotogrāfijas, lūdzu, pārliecinieties, ka tajās redzamas trīs unikālas sejas. Ja fotogrāfijās redzamas vairāk nekā trīs unikālas sejas, lūdzu, norādiet to, kuras vēlaties uzdrukāt piezīmju sadaļā. 

    Zeķes ar vairāk nekā trīs unikālām sejām nav iespējamas.

  • Vai var uzdrukāt vairāk par vienu mājdzīvnieku uz spilvena?

    Jūs varat pasūtīt spilvenu ar tikai vienu mājdzīvnieku. Gadījumā, ja Jūs augšupielādējat fotogrāfiju, kurā redzami divi dzīvnieki, lūdzu, norādiet to, kuru no dzīvniekiem vēlaties uzdrukāt piezīmju sadaļā.

  • Vai es varu uzdrukāt jebko?

    Protams, varat uzdrukāt jebkuru mājdzīvnieku, personu vai logotipu, ja vien Jums ir attiecīgās autortiesības. Mēs esam vairāk nekā priecīgi uzdrukāt Jūsu mājdzīvnieku vai draugu fotogrāfijas. Ja augšupielādējat slavenas personas fotogrāfiju vai slavenu logotipu, Jums jābūt attiecīgajai atļaujai to darīt.

    Mēs neuzņemamies atbildību gadījumā, ja izvēlējāties fotogrāfiju, kurai nav attiecīgā atļauja.

  • Vai es varu uzdrukāt jebkuru dzīvnieku?

    Protams, mēs varam uzdrukāt jebkuru iespējamo dzīvinieku. 🙂

  • Vai es varu mainīt manu fotogrāfiju?

    Šādā gadījumā nosūtiet mums e-pastu pēc iespējas ātrāk. Ja nosūtat e-pasta ziņojumu pirmo divu stundu laikā, Jūsu pasūtījums vēl nav sagatavots, un mēs varam mainīt Jūsu izvēlēto fotogrāfiju vai pat produktu.

PERSONALIZĒTAS ZEĶES

  • Man parasti der divi izmēri. Kuru labāk izvēlēties?

    Ja Jums parasti der divi izmēri, mēs iesakām izvēlēties mazāko no šiem diviem. Mūsu zeķes ir ļoti staipīgas 🙂

    Pieejamie zeķu izmēri:
    Mazs 35 - 38
    Vidējs 39 - 42
    Liels 43 - 46

  • Vai jūs piedāvājat XL vai XS izmērus?

    Diemžēl dotajā brīdī mēs nepiedāvājam citus izmērus.

    Lai gan mēs nevaram garantēt, ka zeķes derēs visos gadījumos, daži klienti apliecina, ka cilvēkiem ar kājas izmēru 47,5, lielais izmērs der lieliski.

  • Kā vislabāk parūpēties par zeķēm?

    Jūsu zeķes ir radītas, lai kalpotu ilgam laikam. Mēs iesākam tās mazgāt izgrieztas uz otru pusi veļasmašīnā, uzstādot 40°C temperatūru. Pēc tam atstājiet tās izžūt. Negludiniet.

  • No kā ir izgatavotas zeķes?

    Uzvelkot zeķes, liekas, ka tās ir izgatavotas no augstākās kvalitātes kokvilnas. Pilnais sastāvs: 70 % poliesters, 27 % kokvilna, 3 % elastāns.

    Iekšpusē galvenais izmantotais materiāls ir kokvilna, kas nodrošina to, lai Jūsu kājas būtu laimīgas visu dienu 🙂 Ārpusē galvenais izmantotais materiāls ir poliesteris, kas nodrošina, lai personalizētā uzdruka ilgi turētos uz zeķēm.

  • Es vēlos izveidot personalizētu dizainu.

    Dotajā brīdī minimālais pasūtījuma daudzums personalizētām zeķēm ir 10 pāri. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu uz info@facesocks.lv, lai uzzinātu papildu informāciju. 

PERSONALIZĒTI SPILVENI

  • Kāds ir spilvena izmērs?

    Maksimālais spilvena izmērs ir 35 cm x 45 cm.

  • No kā ir izgatavots spilvena audums?

    Tekstilaudums ir izgatavots no 100 % augstākās kvalitātes maiga poliestera. Audums ir ūdens un netīrumu necaurlaidīgs.

    Pildījums ir izgatavots no sintētiskām šķiedrām. 

  • Vai spilvenu var mazgāt?

    Protams! Jūs varat mazgāt visu spilvenu veļasmašīnā, uzstādot 40°C temperatūru, un pēc tam atstāt to žāvēties. Negludiniet.

PASŪTĪJUMI VAIRUMĀ

  • Vai es varu pasūtīt zeķes ar sava uzņēmuma logotipu?

    Protams! Nosūtiet mums e-pastu ar Jūsu vēlmēm uz info@facesocks.lv, un mēs parūpēsimies par to, lai varētu sniegt vislabāko iespējamo piedāvājumu.

  • Vai es varu pasūtīt zeķes tālākpārdošanai?

    Protams! Nosūtiet mums e-pastu, aprakstot Jūsu vēlmes, uz info@facesocks.lv, un mēs centīsimies Jums dod atbildes ziņu pēc iespējas ātrāk.